Σύγχρονες υπηρεσίες κομμωτικής στο Χαλάνδρι. Δίνουμε χρόνο και προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια.
Η ομάδα μας και μερικές δουλειές από το salon — χρώματα, κουρέματα και styling.


























Στο Gk Hair Salon ξεκινάμε πάντα με συζήτηση: τι σου αρέσει, τι σε δυσκολεύει στο μαλλί σου και πόσο χρόνο θέλεις να δίνεις στο styling στο σπίτι.
Πολύ καλό κομμωτήριο! Μετά από ένα χρόνο δικής μου εμπειρίας το συνιστώ ανεπιφύλακτα! Υπέροχη ομάδα, πολύ ευγενικοί και επαγγελματίες. Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός στο κούρεμα. Τόσο οι βαφές, όσο και οι ανταύγειες και τα χτενίσματα που έχω κάνει στο μαγαζί είναι εξαιρετικά, με τα χτενίσματα να διαρκούν μέρες. Τέλος, παραδειγματικό είναι το ήθος της ομάδας, καθώς δεν σε φορτώνουν με τεχνικές και προϊόντα που δεν χρειάζεσαι.
Αν ψάχνετε έναν χώρο να ασχοληθεί επαγγελματικά με τα μαλλιά σας τότε να επισκεφτείτε τον Γιώργο, την Σίσσυ και την Ελένη. Μετά από ένα χρόνο άκαρπης αναζήτησης επιτέλους έχω στα μαλλιά μου το χρώμα που αγαπώ! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!
Παντα Εξαιρετικό κούρεμα από τον Γιώργο!!! Είμαι πελάτισσα εδώ και 4 χρόνια και το μαλλί μου έχει συνέλθει. Πολυ ευγενικοί όλοι τους!! Services: Hair straightening, Hairstyling
Συστήνω ανεπιφύλακτα κούρεμα βαφή χτένισμα και θεραπεία κερατίνης!!! Τιμές προσιτές για τα δεδομένα της περιοχής, άριστη εξυπηρέτηση χωρίς καθυστερήσεις, καθαρός χώρος, ευρύχωρο μαγαζί, πολύ φιλικό περιβάλλον και προσωπικό. Και πάνω σ' αυτό να προσθέσω ότι δεν είναι ούτε στημένο ούτε απρόσωπο, και φυσικά όπως καταλαβαίνετε value for money ❤️ ευχαριστώ Γιώργο, Σίσσυ και Ελένη!!! Είστε υπέροχοι!!!
Εξαιρετικοί άνθρωποι, καλαίσθητο κομμωτήριο. Πηγαίνω τα τελευταία 5 χρόνια και ότι έχω ζητήσει, το έχουν πετύχει. Από ανταύγειες μέχρι βαφή σε κόκκινη απόχρωση. Εξαιρετικό κούρεμα σε καρέ μαλλιά. Το προτείνω!!
Αν ψάχνεις για τις πιο φυσικές ανταύγειες & ένα κούρεμα που να αναδεικνύει το πρόσωπό σου κ να ταιριάζει στο στυλ σου, δεν χρειάζεται να πας αλλού. Αρκεί να αφεθείς στα ταλαντούχα χέρια της Σίσσυς που ζωγραφίζει με το πινέλο της & του Γιώργου που δημιουργεί με το ψαλίδι του & το αποτέλεσμα απλά ΥΠΕΡΟΧΟ. Ελένη -Σίσσυ- Γιώργο σας ευχαριστώ ❤️❤️
Τι να πρώτο πω για αυτό το εξαιρετικό κομμωτήριο!! Κάθε φορά που μπαίνω μέσα με υποδέχονται με χαμόγελο και νιώθω σαν στο σπίτι μου. Τα παιδιά είναι εξαιρετικά ευγενικά και επαγγελματίες! η βαφή βγαίνει πάντα υπέροχη, το κούρεμα ακριβώς όπως το έχω φανταστεί και πάντα με συμβουλεύουν με ειλικρίνεια για το τι μου ταιριάζει. Φαίνεται ότι αγαπούν αυτό που κάνουν και αυτό φαίνεται στο αποτέλεσμα. Τους εμπιστεύομαι απόλυτα και τους προτείνω σε όλους!
Πήγα με κατεστραμμένο μαλλί που δεν διορθωνόταν και το μαλλί μου τώρα είναι σαν μεταξι!! Αλλού όπου και να πήγαινα δεν μπορούσαν να με βοηθήσουν!! Απτα καλύτερα κομμωτήρια!! Αξίζει να πάτε
Πήγα πρώτη φορά στο συγκεκριμένο κομμωτήριο. Οι ανταύγειες ήταν φοβερές και το κούρεμα εκπληκτικό. Χρόνια είχα να πετύχω τόσο επαγγελματίες και να μη φυγω χωρίς κάποιο παράπονο. Επίσης το περιβάλλον είναι πολύ φιλικό και οι τιμές λογικές. Μπράβο!
Κλείστε online την ημέρα και την ώρα που σας βολεύει, ή καλέστε μας — με χαρά απαντάμε σε ερωτήσεις πριν την επίσκεψη.
Κλείσε Ραντεβού Online